Główna

Historia Klubu

 

8.1 Kyu - niebieski pas + 1 czerwony pagon     
1.   Teoria i komendy: przysięga dojo.
2.   Pozycje: kokutsu - dachi.
3.   Uderzenia/cięcia: shuto - sakotsu - uchi - komi.
4.   Bloki: soto - keage.
5.   Kopnięcia: soto - keage.
6.   Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi z keri, obrót z morote gedan barai.
7.   Test sprawności:
    10 przewrotów w przód.
    60 sekund tzw. mostek w tył z leżenia na plecach.

8.2 Kyu - niebieski pas + 2 czerwone pagony     
1.   Teoria i komendy: nogare I - oddychanie
2.   Pozycje: moroashi - dachi, uchi - hachiji - dachi.
3.   Uderzenia/cięcia: shuto - sakotsu - uchi.
4.   Kopnięcia: uchi - keage.
5.   Renraku: krok w tył do zenkutsu - dachi z gedan - barai plus gyaku - tsuki i powrót do fudo - dachi.
6.   Test sprawności:
    10 przewrotów w tył.
    10 razy po 20 sekund rozciąganie w maksymalnym rozkroku ze skrętem w lewo i w prawo tzw. szpagat.

8.3 Kyu - niebieski pas + 3 czerwone pagony     
1.   Teoria i komendy:nogare II - oddychanie wykonywane odwrotnie.
2.   Pozycje: sanchin - dachi.
3.   Uderzenia/cięcia: shuto - ganmen - uchi.
4.   Kopnięcia: mae - geri jodan.
5.   Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi z uke plus gyaku - tsuki obrót z gedan barai.
6.   Kata: kihon kata I.
7.   Test sprawności:
    10 razy tzw. gwiazda gimnastyczna.
    10 razy dotknąć głową podłogi poprzez skłon w przód siedząc w maksymalnie szerokim rozkroku, nogi proste w kolanach.

7.1 Kyu - niebieski pas + 1 czerwony pagon + żółty pagon     
1.   Teoria i komendy: ibuki - oddychanie z 2 wydechami.
1.   Pozycje: kiba - dachi.
2.   Uderzenia/cięcia: uraken - sayu - uchi, uraken - hizo - uchi.
3.   Kopnięcia: kansetsu - geri.
4.   Renraku: trzy kroki w przód w sanchin - dachi z tsuki/uchi/keri/uke, obrót poprzez przekrok.
6.   Kata: taikyoku I.
5.   Test sprawności:
     10 razy zamach nogą przechodząc do stania na rękach pod drabinkami.

7.2 Kyu - niebieski pas + 2 czerwone pagony + żółty pagon    
1.   Teoria i komendy: etykieta dojo.
1.   Pozycje: tsuruaschi - dachi.
2.   Uderzenia/cięcia: uraken - yoko - uchi j/ch.
3.   Kopnięcia: kakato - geri.
4.   Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi z mae - geri plus gyaku - tsuki obrót z morote gedan barai.
6.   Kata: taikyoku II.
5.   Test sprawności:
     60 sekund stanie na rękach pod drabinkami.

7.3 Kyu - niebieski pas + 3 czerwone pagony + żółty pagon     
1.   Teoria i komendy: historia Kyokushin Karate.
1.   Pozycje: kake - dachi.
2.   Uderzenia/cięcia: shuto - mawashi - uchi.
3.   Kopnięcia: yoko keage, ushiro - keage.
4.   Bloki: shuto - mawashi - uke.
5.   Renraku: trzy kroki w przód w kokutsu - dachi z shuto mawashi - uke obrót poprzez przekrok.
6.   Kata: sakugi I.
7.   Test sprawności:
     10 razy tzw. sprężynka czyli wymyk w przód z leżenia na plecach.

                                                                         
<1,2,3,4>

 

Zdjęcia

Treningi

Linki

Kontakt

   

 Dodaj do ulubionych:

Dodaj do ulubionych

 

 Ustaw jako startową:

Ustaw jako startową

oglądało tą stronę:

 

 

Na świecie  

Data ostatniej aktualizacji 28-02-2008 

Webmaster Kamil Romańczuk

 
  Karate Kyokushin Radzymin
copyright © 2003-2006 Karate Radzymin
-->