 |
|
 |
 |
|
|
6.1 Kyu
- żółty pas + 1 czerwony pagon
1. Teoria i komendy: twórca nowoczesnego Kyokushin
Sosai Masutatsu Oyama.
1. Pozycje: pozycja walki.
2. Uderzenia/cięcia: seiken - tate - tsuki j/ch/g.
3. Kopnięcia: mawashi - geri gedan.
4. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z
gyaku tate - tsuki, obrót poprzez zakrok.
5. Kumite: 5 minut system punktowy.
6. Kata: sakugi II.
7. Test sprawności:
10 razy tzw. scyzoryk w zwisie tyłem na drabinkach
60 sekund tzw. szpagat w bok na piętach.
6.2 Kyu
- żółty pas + 2 czerwone pagony
1. Teoria i komendy: siedziba Światowej
Organizacji i lider Kancho Shokei Matsui. Siedziby Europejskiej i Polskiej
Organizacji, liderzy.
1. Pozycje: krok dostawny w pozycji walki.
2. Uderzenia/cięcia: tetsui - hizo - uchi, tetsui
- yoko - uchi j/ch/g
3. Kopnięcia: mawashi - geri chudan.
4. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi
z mae - keage/yoko - keage/ soto -keage plus gyaku - tsuki obrót.
5. Kumite: 10 minut system punktowy.
6. Kata: taikyoku III.
7. Test sprawności:
10 przeskoków przez klęczącego na kolanach i rękach partnera z pozycji
w przysiadzie, obrót.
6.3 Kyu
- żółty pas + 3 czerwone pagony
1. Teoria i komendy: wyniki Polaków na MŚ i ME.
2. Pozycje: przekrok i zakrok w pozycji walki.
3. Uderzenia/cięcia: tetsui - kome - kami - uchi,
urken - shita - tsuki.
4. Bloki: osae - uke.
5. Kopnięcia: mawashi - geri jodan.
6. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi
z kin - geri/mae - geri/ mawashi - geri plus gyaku - tsuki obrót.
7. Kumite: 15 minut system punktowy.
8. Kata: pinan I.
9. Test sprawności:
10 razy przeskok w przód i w tył przez pas trzymany oburącz.
5.1 Kyu
- żółty pas + 1 czerwony pagon + zielony pagon
1. Teoria i komendy: znajomość podstawowych słów
ze słownika sino - japońskiego.
2. Pozycje: poruszanie się z partnerem w pozycji
walki.
3. Uderzenia/cięcia: seiken - mawashi - uchi.
4. Bloki: morote - uke.
5. Kopnięcia: yoko - geri chudan.
6. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z
mae - geri/ mawashi - geri/yoko - geri plus gyaku tate - tsuki obrót.
7. Kumite: 20 minut system punktowy.
8. Kata: pinan II.
9. Test sprawności:
10 podciągnięć ze zwisu przodem na drabinkach.
5.2 Kyu
- żółty pas + 2 czerwone pagony + zielony pagon
1. Teoria i komendy: komendy stosowane na treningu
Kyokushin Karate.
2. Pozycje: poruszanie się w pozycji walki z
dowolnymi technikami ręcznymi i nożnymi stosując bloki, uniki, zmianę
dystansu oraz kiai.
3. Uderzenia/cięcia: gohon - nukite.
4. Bloki: uchi - uke i gedan - barai.
5. Kopnięcia: ushiro - geri chudan.
6. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z
oi tate - tsuki plus gyaku - tate - tsuki, obrót.
7. Kumite: 25 minut system punktowy.
8. Kata: sakugi III.
9. Test sprawności:
10 przeskoków ponad krzesłem z przewrotem przodem na materacu.
<1,2,3,4>
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
 |