Główna

Historia Klubu

 

6.1 Kyu - żółty pas + 1 czerwony pagon   
1.   Teoria i komendy: twórca nowoczesnego Kyokushin Sosai Masutatsu Oyama.
1.   Pozycje: pozycja walki.
2.   Uderzenia/cięcia: seiken - tate - tsuki j/ch/g.
3.   Kopnięcia: mawashi - geri gedan.

4.   Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z gyaku tate - tsuki, obrót poprzez zakrok.
5.   Kumite: 5 minut system punktowy.
6.   Kata: sakugi II.
7.   Test sprawności:
     10 razy tzw. scyzoryk w zwisie tyłem na drabinkach
     60 sekund tzw. szpagat w bok na piętach.

6.2 Kyu - żółty pas + 2 czerwone pagony     
1.   Teoria i komendy: siedziba Światowej Organizacji i lider Kancho Shokei Matsui. Siedziby Europejskiej i Polskiej Organizacji, liderzy.
1.   Pozycje: krok dostawny w pozycji walki.
2.   Uderzenia/cięcia: tetsui - hizo - uchi, tetsui - yoko - uchi j/ch/g
3.   Kopnięcia: mawashi - geri chudan.
4.   Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi z mae - keage/yoko - keage/ soto -keage plus gyaku - tsuki obrót.
5.   Kumite: 10 minut system punktowy.
6.   Kata: taikyoku III.
7.   Test sprawności:
     10 przeskoków przez klęczącego na kolanach i rękach partnera z pozycji w przysiadzie, obrót.

6.3 Kyu - żółty pas + 3 czerwone pagony  
1.   Teoria i komendy: wyniki Polaków na MŚ i ME.
2.   Pozycje: przekrok i zakrok w pozycji walki.
3.   Uderzenia/cięcia: tetsui - kome - kami - uchi, urken - shita - tsuki.
4.   Bloki: osae - uke.
5.   Kopnięcia: mawashi - geri jodan.
6.   Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu - dachi z kin - geri/mae - geri/ mawashi - geri plus gyaku - tsuki obrót.
7.   Kumite: 15 minut system punktowy.
8.   Kata: pinan I.
9.   Test sprawności:
     10 razy przeskok w przód i w tył przez pas trzymany oburącz.

5.1 Kyu - żółty pas + 1 czerwony pagon + zielony pagon     
1.   Teoria i komendy: znajomość podstawowych słów ze słownika sino - japońskiego.
2.   Pozycje: poruszanie się z partnerem w pozycji walki.
3.   Uderzenia/cięcia: seiken - mawashi - uchi.
4.   Bloki: morote - uke.
5.   Kopnięcia: yoko - geri chudan.
6.   Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z mae - geri/ mawashi - geri/yoko - geri plus gyaku tate - tsuki obrót.
7.   Kumite: 20 minut system punktowy.
8.   Kata: pinan II.
9.   Test sprawności:
     10 podciągnięć ze zwisu przodem na drabinkach.

5.2 Kyu - żółty pas + 2 czerwone pagony + zielony pagon    
1.   Teoria i komendy: komendy stosowane na treningu Kyokushin Karate.
2.   Pozycje: poruszanie się w pozycji walki z dowolnymi technikami ręcznymi i nożnymi stosując bloki, uniki, zmianę dystansu oraz kiai.
3.   Uderzenia/cięcia: gohon - nukite.
4.   Bloki: uchi - uke i gedan - barai.
5.   Kopnięcia: ushiro - geri chudan.
6.   Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z oi tate - tsuki plus gyaku - tate - tsuki, obrót.
7.   Kumite: 25 minut system punktowy.
8.   Kata: sakugi III.
9.   Test sprawności:
     10 przeskoków ponad krzesłem z przewrotem przodem na materacu.

 

<1,2,3,4>

 

Zdjęcia

Treningi

Linki

Kontakt

   

 Dodaj do ulubionych:

Dodaj do ulubionych

 

 Ustaw jako startową:

Ustaw jako startową

oglądało tą stronę:

 

 

Na świecie  

Data ostatniej aktualizacji 28-02-2008 

Webmaster Kamil Romańczuk

 
  Karate Kyokushin Radzymin
copyright © 2003-2006 Karate Radzymin
-->